Followers

Saturday, August 7, 2010

花生在此......=]

花生在此,
前几天运动会,
大家超开心的涅,
循中人浪,[waving flag]

毕竟第一年参加循中运动会,
循中人浪超美,
人浪+足球运动场+[waving flag],
ooo....o......o.....

气氛超好的,
循中人浪要越办越好=P
虽然今年1爱吃蛋,
但明年我一定会为1爱班拿第一个彩头的

花生加油,
运动会skip......
how come the domo so cute??
i like it very very much><

but i still like my stichy stichy=]
you.....i will supported you ,
go back n find bck the girl tht you like,
add oil add oil add add oil!!!!!!!!!!

单身贵族,
自由,快乐,单身........真好*100000 =]
你们真的赢了,
赢了,

我斗不过你们,
你们如此的虚伪,
所有的人都是虚情假意的,
带着面具做人,

永远都赢了,
我输叻,
..........
花生加油!!!!!

原来你们只是一只伪装,伪装,又伪装,
算了,
不要为芝麻绿豆的时烦恼,
非洲花生到此一游

花生留
我爱氧气,
予我氧气,
予我活得更精彩

♥♥♥♥♥♥♥♥need somebody to love♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


No comments:

Post a Comment

Search This Blog